SPECJALISTA W PIONIE INFRASTRUKTURY (ds. administracji i spraw biurowych)
Opis stanowiska:
- Kontrola i ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Kontrola i koordynacja prawidłowego przepływu informacji oraz dokumentów w zakresie działalności Biura
- Umawianie oraz organizowanie spotkań biznesowych i wewnętrznych
- Rejestracja, archiwizacja i zarządzanie dokumentami zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Prowadzenie ewidencji kosztów oraz rejestru faktur
- Aktywne wsparcie zespołu w zakresie obsługi administracyjnej komórek organizacyjnych Pionu Infrastruktury
- Sporządzanie pism
- Ewidencjonowanie i aktualizacja wewnętrznej bazy danych pracowników Pionu Infrastruktury
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie opracowywania i ewidencjonowania:
- danych do planu finansowo – rzeczowego
- bieżącego rozliczenia kosztów
- merytoryczne sprawdzanie opisów branżystów na fakturach
- zawieranych umów z podmiotami zewnętrznymi
- terminów zwalniania kaucji należytego wykonania umów
- Wystawianie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi
- Aktualizacja dokumentacji związanej ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania w zakresie działalności Biura
- Przygotowywanie wymaganych formalności oraz danych dla komórek realizujących postępowania w ramach udzielanych zamówień publicznych
- Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Metra Warszawskiego oraz jednostkami administracji samorządowymi m.st. Warszawy w zakresie działalności Biura
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych
- Inne prace logistyczne i biurowe
Wymagania:
- wykształcenie średnie (preferowane administracyjne, ekonomiczne, rachunkowość lub pokrewne)
- 1 rok pracy
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- umiejętność analizy złożonych procesów i dokonywania ich oceny
- wysoka umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- umiejętność skutecznej komunikacji zarówno pisemnej, jak i ustnej
- umiejętność sporządzania prostych raportów, zestawień i analiz
- dyspozycyjność, komunikatywność, obowiązkowość, samodzielność, odpowiedzialność oraz inicjatywa w działaniu
- zdolność do pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowość
- umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w zespole
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- prawo jazdy kat. B
- doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP
- znajomość Kodeksu Pracy
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy o rachunkowości
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie
- Dyżur lekarza internisty w siedzibie firmy
- Możliwość korzystania z prywatnego ubezpieczenia medycznego (pakiety medyczne)
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie po preferencyjnych stawkach
- Bilety na wszystkie środki komunikacji miejskiej na I i II strefę
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Aplikacje należy składać do dnia 11 kwietnia 2025 r.
Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami,
przesłanych aplikacji nie zwracamy.
Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.