Skip to content

SPECJALISTA W PIONIE INFRASTRUKTURY (ds. administracji i spraw biurowych)

Opis stanowiska:

  • Kontrola i ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Kontrola i koordynacja prawidłowego przepływu informacji oraz dokumentów w zakresie działalności Biura
  • Umawianie oraz organizowanie spotkań biznesowych i wewnętrznych
  • Rejestracja, archiwizacja i zarządzanie dokumentami zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Prowadzenie ewidencji kosztów oraz rejestru faktur
  • Aktywne wsparcie zespołu w zakresie obsługi administracyjnej komórek organizacyjnych Pionu Infrastruktury
  • Sporządzanie pism
  • Ewidencjonowanie i aktualizacja wewnętrznej bazy danych pracowników Pionu Infrastruktury
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie opracowywania i ewidencjonowania:
    • danych do planu finansowo – rzeczowego
    • bieżącego rozliczenia kosztów
    • merytoryczne sprawdzanie opisów branżystów na fakturach
    • zawieranych umów z podmiotami zewnętrznymi
    • terminów zwalniania kaucji należytego wykonania umów
  • Wystawianie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi
  • Aktualizacja dokumentacji związanej ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania w zakresie działalności Biura
  • Przygotowywanie wymaganych formalności oraz danych dla komórek realizujących postępowania w ramach udzielanych zamówień publicznych
  • Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Metra Warszawskiego oraz jednostkami administracji samorządowymi m.st. Warszawy w zakresie działalności Biura
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Inne prace logistyczne i biurowe

Wymagania:

  • wykształcenie średnie (preferowane administracyjne, ekonomiczne, rachunkowość lub pokrewne)
  • 1 rok pracy
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność analizy złożonych procesów i dokonywania ich oceny
  • wysoka umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • umiejętność skutecznej komunikacji zarówno pisemnej, jak i ustnej
  • umiejętność sporządzania prostych raportów, zestawień i analiz
  • dyspozycyjność, komunikatywność, obowiązkowość, samodzielność, odpowiedzialność oraz inicjatywa w działaniu
  • zdolność do pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowość
  • umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w zespole

Wymagania dodatkowe (mile widziane):

  • prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP
  • znajomość Kodeksu Pracy
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie
  • Dyżur lekarza internisty w siedzibie firmy
  • Możliwość korzystania z prywatnego ubezpieczenia medycznego (pakiety medyczne)
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie po preferencyjnych stawkach
  • Bilety na wszystkie środki komunikacji miejskiej na I i II strefę
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych

Aplikacje należy składać do dnia 11 kwietnia 2025 r.
Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami,
przesłanych aplikacji nie zwracamy.
Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.

 

Gotowy na nowe? Pracuj z nami.

Rejestracja

To pole jest ukryte podczas wyświetlania formularza

Next Steps: Sync an Email Add-On

To get the most out of your form, we suggest that you sync this form with an email add-on. To learn more about your email add-on options, visit the following page (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Important: Delete this tip before you publish the form.

Aplikuj na stanowisko

Twoje dane(wymagane)
DD ukośnik MM ukośnik RRRR
Upuść pliki tutaj lub
Maks. rozmiar pliku: 30 MB, Maks. pliki: 3.
    To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.