SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA
Opis stanowiska:
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie:
- prowadzenia sprawozdawczości w Dziale
- opisywanie/wystawianie/ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w zakresie określonym w Uchwale o obiegu dokumentów finansowo-księgowych, opracowywania i ewidencjonowania danych do planu finansowo-rzeczowego Działu
- opracowywania bieżącego rozliczenia kosztów Działu
- merytorycznego sprawdzania opisów branżystów na fakturach
- ewidencjonowania umów zawartych przez wszystkie Sekcje Działu
- terminów zwalniania kaucji należytego wykonania umów zawartych przez wszystkie Sekcje Działu
- planu szkoleń Działu
- funduszu mistrzowskiego Sekcji Działu
- grafików (plan, wykonanie na bieżąco, realizacja planu)
- zajmowanie się zagadnieniami ISO w zakresie działu
- Ewidencjonowanie i aktualizacja określonych danych pracowników Działu
- Prowadzenie ewidencji i opracowywanie opinii technicznych dotyczących projektów i prac wykonywanych w obiektach i w otoczeniu metra a także:
- opiniowanie i weryfikacja kompletności dokumentacji technicznych
- udział w odbiorach nowych obiektów STP Kabaty w zakresie dokumentacji powykonawczej
- prowadzenie ewidencji dokumentacji powykonawczej i technologicznej
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie lub wyższe; preferowane z zakresu administracji, ekonomii lub zarządzania
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania samodzielnych decyzji
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
- dokładność, systematyczność i dyspozycyjność
- komunikatywność oraz umiejętność przekazywania wiedzy; – odporność na stres
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z dokumentacjami: technicznymi, przetargowymi oraz wykonawczymi
- umiejętność formułowania pisemnych stanowisk;
- znajomość aktualnych przepisów prawa budowlanego; Kodeksu pracy i Prawa zamówień publicznych
- znajomość ISO w zakresie norm PN-EN ISO 9001 : 2015-10; PN-EN ISO 18001 : 2004; PN-EN ISO 14001 : 2015-09
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie
- Dyżur lekarza internisty w siedzibie firmy
- Możliwość korzystania z prywatnego ubezpieczenia medycznego (pakiety medyczne)
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie po preferencyjnych stawkach
- Bilety na wszystkie środki komunikacji miejskiej na I i II strefę
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Aplikacje należy składać do dnia 03 maja 2025 r.
Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami, przesłanych aplikacji nie zwracamy. Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.