SPECJALISTA W BIURZE ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ (SEKCJA ZAKUPÓW)
Opis stanowiska:
- Zakup materiałów i części zamiennych do maszyn i urządzeń dla potrzeb eksploatacji i inwestycji oraz dla potrzeb ogólnozakładowych, na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia ze szczególnym wskazaniem na dostawy i usługi w branżach: elektrycznej, energetycznej, pomiarowej i taboru metra i innych pokrewnych
- Zlecenie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn i urządzeń, napraw i regeneracji części zamiennych (za wyjątkiem zleceń na stałą konserwację i dozór), na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia
- Zlecanie ekspertyzy i badań materiałów na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia
- Przestrzeganie zgodności obowiązujących procedur z obowiązującymi Spółkę przepisami, przy realizacji procesu zamówień, napraw i dostaw
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwań ofert i korzystnych warunków dostaw
- Prowadzenie negocjacji związanych z dostawami i zakupem usług
- Redagowanie i przygotowywanie zamówień, na podstawie dokumentacji i przeprowadzonych postępowań
- Nadzór nad prawidłową realizacją dostaw, udział w komisjach odbiorowych
- Organizacja transportu związanego z realizacją dostaw i napraw, przyjmowanie przesyłek związanych z dostawami i naprawami. Nadzór nad konwojowanymi materiałami i urządzeniami zakupionymi dla potrzeb Spółki oraz przewożonymi do naprawy
- Rozliczanie i kompletacja dokumentów finansowych i dokumentów obrotu materiałowego związanego z realizowanymi dostawami i usługami
- Prowadzenie rozliczeń i ewidencji dokumentów zakupu oraz przygotowanie informacji do sprawozdań Spółki i wymaganych przepisami informacji dla instytucji zewnętrznych
Wymagania:
- Wyksztalcenie średnie/wyższe techniczne lub ekonomiczne
- Doświadczenie min. 2 lata w pracy w zaopatrzeniu lub logistyce
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Umiejętność negocjowania z kontrahentami
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dyspozycyjność
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie
- Dyżur lekarza internisty w siedzibie firmy
- Możliwość korzystania z prywatnego ubezpieczenia medycznego (pakiety medyczne)
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie po preferencyjnych stawkach
- Bilety na wszystkie środki komunikacji miejskiej na I i II strefę
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Aplikacje należy składać do dnia 24 stycznia 2025 r.
Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami,
przesłanych aplikacji nie zwracamy.
Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.