Skip to content

SPECJALISTA W BIURZE ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ (SEKCJA ZAKUPÓW)

Opis stanowiska:

 

  • Zakup materiałów i części zamiennych do maszyn i urządzeń dla potrzeb eksploatacji i inwestycji oraz dla potrzeb ogólnozakładowych, na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia ze szczególnym wskazaniem na dostawy i usługi w branżach: elektrycznej, energetycznej, pomiarowej i taboru metra i innych pokrewnych
  • Zlecenie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn i urządzeń, napraw i regeneracji części zamiennych (za wyjątkiem zleceń na stałą konserwację i dozór), na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia
  • Zlecanie ekspertyzy i badań materiałów na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia
  • Przestrzeganie zgodności obowiązujących procedur z obowiązującymi Spółkę przepisami, przy realizacji procesu zamówień, napraw i dostaw
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwań ofert i korzystnych warunków dostaw
  • Prowadzenie negocjacji związanych z dostawami i zakupem usług
  • Redagowanie i przygotowywanie zamówień, na podstawie dokumentacji i przeprowadzonych postępowań
  • Nadzór nad prawidłową realizacją dostaw, udział w komisjach odbiorowych
  • Organizacja transportu związanego z realizacją dostaw i napraw, przyjmowanie przesyłek związanych z dostawami i naprawami. Nadzór nad konwojowanymi materiałami i urządzeniami zakupionymi dla potrzeb Spółki oraz przewożonymi do naprawy
  • Rozliczanie i kompletacja dokumentów finansowych i dokumentów obrotu materiałowego związanego z realizowanymi dostawami i usługami
  • Prowadzenie rozliczeń i ewidencji dokumentów zakupu oraz przygotowanie informacji do sprawozdań Spółki i wymaganych przepisami informacji dla instytucji zewnętrznych

Wymagania:

 

  • Wyksztalcenie średnie/wyższe techniczne lub ekonomiczne
  • Doświadczenie min. 2 lata w pracy w zaopatrzeniu lub logistyce
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Umiejętność negocjowania z kontrahentami
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dyspozycyjność

Oferujemy:

 

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie
  • Dyżur lekarza internisty w siedzibie firmy
  • Możliwość korzystania z prywatnego ubezpieczenia medycznego (pakiety medyczne)
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie po preferencyjnych stawkach
  • Bilety na wszystkie środki komunikacji miejskiej na I i II strefę
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych

Aplikacje należy składać do dnia 24 stycznia 2025 r.

Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami,

przesłanych aplikacji nie zwracamy.

Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.

Gotowy na nowe? Pracuj z nami.

Rejestracja

To pole jest ukryte podczas wyświetlania formularza

Next Steps: Sync an Email Add-On

To get the most out of your form, we suggest that you sync this form with an email add-on. To learn more about your email add-on options, visit the following page (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Important: Delete this tip before you publish the form.

Aplikuj na stanowisko

Twoje dane(wymagane)
DD ukośnik MM ukośnik RRRR
Upuść pliki tutaj lub
Maks. rozmiar pliku: 30 MB, Maks. pliki: 3.
    To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.