SPECJALISTA W BIURZE INFORMATYKI
Opis stanowiska:
- Prowadzenie katalogu usług IT w Spółce
- Administracja i nadzór nad głównymi procesami IT wspierającymi działalność Spółki
- Monitorowanie poziomu świadczenia usług przez firmy zewnętrzne oraz raportowanie (SLA, OLA)
- Zarządzanie procesem usuwania zdarzeń i przyczyn ich powstawania podczas świadczenia usług IT
- Realizacja wniosków o przyznanie lub odebranie użytkownikom dostępu do danych i aplikacji
- Zapewnienie wsparcia, przyjmowanie rejestrowanie i analiza zgłoszeń od użytkowników usług teleinformatycznych
- Konfiguracja systemów operacyjnych i oprogramowania dla komputerów i laptopów
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania
- Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania i problemów ze sprzętem komputerowym
- Zarządzanie i konfiguracja urządzeń sieciowych, takich jak routery, przełączniki i punkty dostępu, w celu zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa sieci IT w Spółce
- Monitorowanie ruchu sieciowego oraz diagnozowanie problemów z wydajnością sieci, w tym analiza logów i raportowanie incydentów związanych z bezpieczeństwem
- Zarządzanie serwerami (w tym instalacja, konfiguracja oraz aktualizacje systemów operacyjnych i aplikacji) w celu zapewnienia ciągłości działania usług IT oraz ich optymalizacji
- Tworzenie i utrzymywanie kopii zapasowych danych oraz weryfikacja ich integralności, aby zapewnić ochronę danych i szybkie przywracanie systemów w przypadku awarii
- Definiowanie wykorzystywanych w Spółce standardów urządzeń końcowych oraz urządzeń peryferyjnych dołączonych do tych urządzeń, aplikacji dopuszczonych do użytkowania na urządzeniach końcowych oraz nadzór nad ich przestrzeganiem
- Analiza potrzeb biznesowych dotyczących zmian oprogramowania urządzeń końcowych oraz usług wspólnych (np. poczta elektroniczna)
- Udział w koordynacji projektów i wdrożeń informatycznych, w tym w przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do powołania projektu lub wdrożenia oraz kierowanie wskazanymi projektami lub wdrożeniami, jak również zapewnienie wsparcia administracyjnego w planowaniu i koordynacji wykorzystania zasobów, infrastruktury w ramach prowadzonych projektów i zadań informatycznych
- Postępowanie zgodnie z procedurami i innymi dokumentami Systemu Zarządzania Jakością, zatwierdzonymi do stosowania w Metrze Warszawskim Sp. z o.o.
- Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie systemów informatycznych
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia technicznego IT – w tym staże, praktyki
- Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
- Dobra znajomość systemów MS Windows 10 i nowszych
- Znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook oraz funkcji programów z pakietu MS Office 365, takich jak MS Word, MS Excel
- Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
- Doświadczenie z ticketowymi systemami zarządzania zgłoszeniami
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność i rzetelność
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie
- Dyżur lekarza internisty w siedzibie firmy
- Możliwość korzystania z prywatnego ubezpieczenia medycznego (pakiety medyczne)
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie po preferencyjnych stawkach
- Bilety na wszystkie środki komunikacji miejskiej na I i II strefę
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- Aplikacje należy składać do dnia 05 stycznia 2025 r.
Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami, przesłanych aplikacji nie zwracamy.
Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.