SPECJALISTA W BIURZE ANALIZ I ROZLICZEŃ INWESTYCJI
Opis stanowiska pracy:
- Sprawdzanie i potwierdzanie faktur pod względem rzeczowej i finansowej zgodności z planem rzeczowo-finansowym, Harmonogramami Rzeczowo – Finansowymi Wykonawców oraz obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i procedurami unijnymi.
- Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z rzeczowego wykonania planów rzeczowo-finansowych.
- Opracowywanie projektów/korekt planów rzeczowo-finansowych oraz zestawienia zadań inwestycyjnych dla zadań realizowanych przez Spółkę, jako Inwestora Zastępczego.
- Opracowywanie wniosków do zmian Wieloletnich Prognoz Finansowych dla zadań realizowanych przez Spółkę, jako Inwestora Zastępczego.
- Monitorowanie i analiza możliwości aplikowania o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej przedsięwzięć inwestycyjnych i modernizacyjnych realizowanych przez Spółkę.
- Monitorowanie i analiza przebiegu realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej pod względem zgodności z przepisami i wskaźnikami wymaganymi umową o dofinansowanie.
- Ocena systemu wdrażania projektów inwestycyjnych w Spółce oraz rekomendacje zmian w systemie w celu jego usprawnienia lub dostosowania do wymagań Unii Europejskiej.
- Opracowywanie wewnętrznych procedur i wytycznych w zakresie obowiązujących przepisów i wymagań unijnych dotyczących aplikacji projektów, zasad ich finansowania i rozliczania.
- Weryfikacja źródeł płatności w podziale na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne
- Współpraca z Biurem Funduszy Europejskich m.st. Warszawy w zakresie przygotowania danych i dokumentów dla potrzeb wniosków aplikacyjnych oraz umów o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej oraz w zakresie kwalifikowalności wydatków.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne)
- Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office.
- Umiejętność analizy złożonych procesów, dokonywania ich oceny, wypracowywania i prezentacji własnego stanowiska,
- Dyspozycyjność, komunikatywność, obowiązkowość, zaangażowanie w pracę, terminowość.
- Umiejętność: rozwiązywania problemów, pracy w zespole, pracy pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskich.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie,
- Dyżur lekarza internisty w siedzibie firmy
- Możliwość korzystania z prywatnego ubezpieczenia medycznego (pakiety medyczne)
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie po preferencyjnych stawkach
- Bilety na wszystkie środki komunikacji miejskiej na I i II strefę
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Aplikacje należy składać do dnia 04 stycznia 2025 r.
Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami,
przesłanych aplikacji nie zwracamy.
Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.