Skip to content

SPECJALISTA W BIURZE ANALIZ I ROZLICZEŃ INWESTYCJI

Opis stanowiska pracy:

  • Sprawdzanie i potwierdzanie faktur pod względem rzeczowej i finansowej zgodności z planem rzeczowo-finansowym, Harmonogramami Rzeczowo – Finansowymi Wykonawców oraz obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i procedurami unijnymi.
  • Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z rzeczowego wykonania planów rzeczowo-finansowych.
  • Opracowywanie projektów/korekt planów rzeczowo-finansowych oraz zestawienia zadań inwestycyjnych dla zadań realizowanych przez Spółkę, jako Inwestora Zastępczego.
  • Opracowywanie wniosków do zmian Wieloletnich Prognoz Finansowych dla zadań realizowanych przez Spółkę, jako Inwestora Zastępczego.
  • Monitorowanie i analiza możliwości aplikowania o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej przedsięwzięć inwestycyjnych i modernizacyjnych realizowanych przez Spółkę.
  • Monitorowanie i analiza przebiegu realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej pod względem zgodności z przepisami i wskaźnikami wymaganymi umową o dofinansowanie.
  • Ocena systemu wdrażania projektów inwestycyjnych w Spółce oraz rekomendacje zmian w systemie w celu jego usprawnienia lub dostosowania do wymagań Unii Europejskiej.
  • Opracowywanie wewnętrznych procedur i wytycznych w zakresie obowiązujących przepisów i wymagań unijnych dotyczących aplikacji projektów, zasad ich finansowania i rozliczania.
  • Weryfikacja źródeł płatności w podziale na koszty kwalifikowane i niekwalifikowalne
  • Współpraca z Biurem Funduszy Europejskich m.st. Warszawy w zakresie przygotowania danych i dokumentów dla potrzeb wniosków aplikacyjnych oraz umów o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej oraz w zakresie kwalifikowalności wydatków.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub pokrewne)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office.
  • Umiejętność analizy złożonych procesów, dokonywania ich oceny, wypracowywania i prezentacji własnego stanowiska,
  • Dyspozycyjność, komunikatywność, obowiązkowość, zaangażowanie w pracę, terminowość.
  • Umiejętność: rozwiązywania problemów, pracy w zespole, pracy pod presją czasu.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • znajomość zasad realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskich.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków,
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie,
  • Dyżur lekarza internisty w siedzibie firmy
  • Możliwość korzystania z prywatnego ubezpieczenia medycznego (pakiety medyczne)
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie po preferencyjnych stawkach
  • Bilety na wszystkie środki komunikacji miejskiej na I i II strefę
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych

Aplikacje należy składać do dnia 04 stycznia 2025 r.
Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami,
przesłanych aplikacji nie zwracamy.
Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.

Gotowy na nowe? Pracuj z nami.

Rejestracja

Hidden

Next Steps: Sync an Email Add-On

To get the most out of your form, we suggest that you sync this form with an email add-on. To learn more about your email add-on options, visit the following page (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Important: Delete this tip before you publish the form.

Aplikuj na stanowisko

Twoje dane(wymagane)
DD ukośnik MM ukośnik RRRR
Upuść pliki tutaj lub
Maks. rozmiar pliku: 30 MB, Maks. pliki: 3.
    To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.