MONTER URZĄDZEŃ ZDALNEGO STEROWANIA
Opis stanowiska:
- Czynności polegające na konserwacji, diagnostyce oraz usuwaniu uszkodzeń w systemach zdalnego sterowania oraz systemie kontroli dostępu
- Monitorowanie zdarzeń w sieci oraz zasobów sieciowych
- Konfigurowanie i naprawy urządzeń komputerowych
- Rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie eksploatacji systemów informatycznych
- Wsparcie użytkowania końcowego
Wymagania:
- Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne (specjalność: informatyka, elektronika, automatyka lub mechatronika)
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej, konfiguracji urządzeń elektronicznych
- Podstawowa wiedza z zakresu automatyki przemysłowej
- Warunki zdrowotne, umożliwiające podjęcie pracy na stanowisku związanym z urządzeniami elektrycznymi w porze dziennej i nocnej
- Umiejętności analityczne, techniczne oraz nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Znajomość systemów operacyjnych Windows
- Dyspozycyjność
Mile widziane:
- Znajomość sterowników PLC
- Znajomość systemów SCADA
- Znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie związane z instalacją lub utrzymaniem systemów kontroli dostępu
- Doświadczenie związane z sieciami komputerowymi
- Znajomość technicznego j. angielskiego
- Uprawnienia SEP do 1 kV
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie
- Dyżur lekarza internisty w siedzibie firmy
- Możliwość korzystania z prywatnego ubezpieczenia medycznego (pakiety medyczne)
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie po preferencyjnych stawkach
- Bilety na wszystkie środki komunikacji miejskiej na I i II strefę
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Aplikacje należy składać do dnia 05 stycznia 2025 r.
Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami,
przesłanych aplikacji nie zwracamy.
Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.